Idag har det varit en ganska lugn dag. Barnen har varit ute och lekt och jag har fått chansen att sitta i solen och dricka kaffe en stund. Men i morgon blir det fullt upp. Katten skall opereras så jag skall lämna honom kl 7 på djursjukhuset, hem och jobba...
LÄS MER...
Söndag och snart ny vecka










