Idag har jag jobbat en massa med mitt andra företag så det har inte blivit mycket här med Ultimat. Men när barnen kom hem så malde vi köttfärs av nötköttet som jag skar upp igår. Det blir så mycket godare att laga mat på det köttet än det man köper i affären som inte är gräsbetat. Det smakar något. Det gör inte det andra. Känner väldigt stor skillnad nu när vi har varit utan det gräsbetade i två månader.
Gustav hjälper till.
Den fina och goda färsen.
I morgon kommer jag att jobba med Ultimat. Skall bli skönt att äntligen ta tag i webshopen ordentligt. Har varit för mycket vab och kattvab nu.
Skönt att alla är friska för tillfället.
Ha det fint!


