Nu är påsken här! Glad Påsk på er alla.
Vi har tagit påskledigt men jag jobbar som vanligt dygnet runt.
Det är ju så när man har eget. Man kan aldrig sluta tänka på jobb.
Men idag skall katten Bobby till veterinären med sitt öga och det kanske blir operation. Vi får se vad de säger.
Jag har en massa inlägg på lut som jag vill skriva men inte riktigt får ro och tid till. Känns lite frustrerande.
Hoppas att ni får en fin dag!
Hörs senare.


Håller med till fullo och önskar dig en Glad Påsk tillbaka