Intressant diskussion det blev under mitt inlägg igår. Läs gärna kommentarerna där om ni är intresserade. Jag tror att jag fick mitt svar om hur det funkar med förbränningen men man kan som sagt aldrig vara säker. I morgon kan något annat gälla.
Igår hade vi lekbesök här på dagen och barnen åt hjärtanplättar med varma hallon till lunch.
Sen åkte vi en sväng till Kungsmässan som är ett stort köpcentrum här i Kungsbacka för att köpa nya fleecetröjor till barnen och Omega3-tuggisar. Köper de här. De har öppnat en ny butik/restaurang/café där som heter The Lodge. Supermysigt och man kan äta LCHF-vänligt för de har en massa tapas. Rapport därifrån kommer garanterat!
Sen på kvällen blev det lövbiff till middag med min egengjorda favoritmajonnäs som jag aldrig tröttnar på.
Idag skall vi åka till Halmstad och bada på vattenlandet där. Myspys!
Hörs senare!



