Skönt att det är fredag. Jag har jobbat klart och middagen håller på att förberedas. Skönt! Det blir den traditionella tacosen idag igen. Barnen vill ha det så det får det bli.
Vecka 15 skall jag hämta det naturbetade köttet som jag har beställt. Då får vi 40kilo kött att knö in i frysen och då skall jag mala färs och stoppa korv igen. Vi köpte kött i höstas och vi har kvar oxfilén. Så klart. Varför är det alltid så? Man sparar på det till något speciellt tillfälle och så tycker man aldrig att det där speciella någonsin dyker upp så man bara sparar in absurdum. Samma med champagne. Men nu när vi får en ny laddning med kött så kan vi faktiskt ta och äta upp den. Kanske på påsk?
Tacofärs på gång!
Dagens armband.
Ett ordvitsarmband.
Ha en fin kväll så hörs vi i morgon!




nej, ät oxfilé en vanlig dag!!!! Förgyll en vardag! Eller ta den idag, lördag. Livet är speciellt, därför är alla dagar oxfilédagar!!!