Barnens middag

Idag när vi kom hem från jobb och förskola idag plockade vi björnbär. Vi har buskar på tomten och på åkern bredvid. När vi hade plockat slut där så tog vi cykeln och letade efter mer. Barnen sa att de skulle ha bären som sylt till pannkakor så det fick det bli till middag för de små trollen idag. Mysigt när man kan plocka själv och sedan ha det till maten. Samla och ät som på stenåldern. ;)

Mitt recept till pannkakor hittar ni HÄR.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Stängt för kommentering.