Sjukstuga idag igen och vädret är väldigt trist. Vad skall vi hitta på då? Barnen är inte så sjuka att de är sängliggande och det är det värsta när man inte kan hitta på någon aktivitet för att de måste vila och alla går på varandra inomhus tills luften tar slut. Vi har redan pysslat, målat, lekt med utklädningskläderna, tittat på tv och ätit frukost typ två gånger. Även katterna är trötta på det här vädret nu. De sitter inne och lider, tittar ut och drömmer om möss.
I går åt vi högrevsgryta och till efterrätt blev det kokosbollar. Gött!
Kokosbollarna gör jag på känn. Smör, kokosflingor, kakao och lite stevia. Så rullar jag bollarna i lite flingor när jag har rullat ihop dem. Snabbt, lätt och gott.
Nu skall vi tydligen leka traktor.
Ha en fin dag!


