Chokladbud till en sockerberoende

Precis just nu kom ett bud och plingade på dörren. Det var till mig och Mia på Bloggkommentatorerna.se på Alla hjärtans dag och ironiskt nog så var det chokladtårtor. Hahaha! Efter mitt inlägg idag på Kostrådgivarna och det liv som varit på Bloggkommentatorerna så är det faktiskt väldigt roligt. Som ett straff. ;)

Tack så mycket för omtanken Almondy men jag säger nej tack! Jag skickar tårtorna vidare till min kollega. Barnen älskade ballongen dock!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 Kommentar

  1. Ja, det var verkligen ödets ironi!