Det Ultimata linnet

Idag fick jag hem det här linnet som jag har beställt. Perfekt att träna i och samtidigt göra reklam för Ultimat. Verkar vara väldigt bra kvalité och skönt att ha på sig.

Imorgon kommer jag att påbörja ett experiment här i bloggen. Ni får höra om det så snart jag hinner få det på pränt. Senast imorgon.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 Kommentar

  1. Vad spännande! Kan knappt bärga mig.

    Kram Pernilla