Idag fick jag hem det här linnet som jag har beställt. Perfekt att träna i och samtidigt göra reklam för Ultimat. Verkar vara väldigt bra kvalité och skönt att ha på sig.
Imorgon kommer jag att påbörja ett experiment här i bloggen. Ni får höra om det så snart jag hinner få det på pränt. Senast imorgon.



Vad spännande! Kan knappt bärga mig.
Kram Pernilla