Idag händer roliga saker. Det är Hälsokväll på inredningsbutiken Caesars Hem här i Åsa där jag kommer att prata om hur man hanterar sitt sockersug. Det är lite av mitt favoritämne så det skall bli väldigt roligt att prata om det.
Jag skall även åka förbi affären och köpa det nya numret av Mat & Hälsa som kommer ut i butik idag. Framöver kommer ni även att få se mig i den tidningen och det är jag jätteglad över. Det finns ett väldigt förmånligt premumerationserbjudande på tidningen nu. Hela 3 nummer för 99:-. Det får man inte missa!


Tack för en bra föreläsning och super-mysig hälsokväll! Prceis den peppen man behövde inför hösten!!