Var tog våren vägen? Jag som funderade på att köpa en vårjacka. Nu försvann den inspirationen helt. Men, men nu kan det bara bli bättre. Eller hur! Tänk positivt.
Harspår i snön.
Barnens yoggi och blåbärsfrukost.
Mer armband. Jag har suttit hela dagen och gjort armband och skickat. Det är så kul! Mellan varven kommer jag på nya så de visar jag här. Kreativiteten flödar.
Jag har inte så mycket tid till att blogga om djupare saker. På fredag kommer ett nytt inlägg upp på Kostrådgivarna.se så det kommer ta tid att skriva och så skall jag hålla i en föreläsning i morgon med Mia min kollega på Bloggkommentatorerna. På fredag hinner jag kanske lägga upp den andra delen av Jaget och Missbrukaren. Då handlar det om tillfrisknandet. Superintressant!
Ha en fin kväll!







Ja, här var det -20 när jag vaknade imorse. Burr!
Fick mitt underbara armband idag! Tusen tack
är så glad över det. Det var precis som jag önskade 
Ha en riktigt fin dag!
Vad roligt att du gillade det!
Ha en fin dag och helg du också!
Våren kommer när den vill. Häruppe i norr har vi fortfarande massor av snö kvar, men soligt vackra dagar. Ursnygga armband