Vilken lyckad hälsokväll det var igår! Väldigt roligt. Bra uppslutning av folk, trevligt folk och mycket frågor. Jag pratade om hur man hanterar sockersug och det är något som de flesta av oss kan känna igen oss i. Jag har förstått att många efterfrågar tips på recept och på vad man skall ge barn. Jag har en receptkategori och en kategori som heter Mat till barn här på bloggen och jag skall försöka att fylla på de kategorierna med mer tips hädanefter. Den här veckan har varit mastig med föreläsning, hälsokväll och en del skrivjobb och kunder och jag är inte färdig ännu men nästa vecka skall jag ta mig mer tid åt att uppdatera bloggen med recept och tips.
Mitt ”First aid kit” som jag lade ner i goodiebagen samt ett presentkort på 500:-. Ingen dålig rabatt!
Goodiebags!




