God fortsättning!

Jag ber om ursäkt för det långa uppehållet här på bloggen men julledigheten var först en stund av återhämtning och sedan blev jag sjuk så uppehållet blev lite längre än vad jag hade planerat. Jag ligger nerbäddad i lunginflammation och skriver det här. Var på vårdcentralen igår och fick penicillin så jag hoppas att det biter och att jag snart blir pigg igen. Så här kan man ju inte ha det. Det blev inget Sylvesterlopp på nyår för min del alltså. Trist. Jag som hade kommit igång riktigt ordentligt med löpningen. Men jag får jobba på att bli frisk först och främst. Nästa vecka åker vi på semester. En vecka till Gran Canaria så då måste jag vara bra. Sen har jag kunder och möten i början av nästa vecka också så kom igen nu penicillinet. Verka!

Idag ligger ett nytt inlägg av mig uppe på Kostrådgivarna.se som handlar om att slippa nyårslöftet om bantning med LCHF. Läs det här.

God fortsättning!

Underbara sommar. Nu är du efterlängtad.

 

Stängt för kommentering.