Inomhus- eller utomhusträning?

Igår efter middagen gick jag ut i garaget och körde ett träningspass. Det blev bröst, triceps och biceps. Skönt att träna på kvällen tycker jag för så sover man så gott sen. Känns inte alls lockande med konditionsträning just nu när det är kallt och snöigt. Får se om den lusten faller på när det blir varmare. Men nu kör jag på med min styrketräning och det känns motiverade och skönt.

Bröst, bänkpress: 31kg

Triceps: 14kg på hantel

Biceps: 20kg på stång

Jag har som mål att klara mellan 4-7 repetitioner och justerar vikten efter det. Jag kör 3 set gånger 3 på varje övning.

 

Stängt för kommentering.