Instagramkärlek

Oj vilken anstormning det blev igår på armbanden efter att Martina och 56kilo skrev om mina armband i blogg och på Instagram. Jättekul och tack så mycket för fina ord! Ni är underbara!

Jag fick själv skaffa Instagram igår och blev fast med en gång. Hur roligt som helst och en perfekt plats att lägga upp bilder på armbanden och annat som kanske inte riktigt passar i ett inlägg här på bloggen. Ett bra komplement helt enkelt. Jag heter Ultimatnu på Insta.

Sen har Magda en tävling uppe nu där man kan vinna mina armband. Missa inte det!

Nu har vi bråttom iväg till frisören!

Ha en fin dag så hörs vi i eftermiddag.

Morgonvy i Åsa.

 

2 Kommentarer

  1. Kul med dylika anstormningar. Jag har skrivit om dina armband idag. Huruvida det ger nåt återstår att se :-)

    • Kul! Tack så mycket. :)