Kan vi inte bara bestämma att det är vår nu? Det känns så i luften och solen skiner. Men det är kallt. 12 minusgrader här i morse. Kaminen fick jobba hårt.
Min son säger: -Isen smälter aldrig! och jag tröstar honom med att den kommer att göra det. Men han tror mig inte.
Stackarn.
Bild från igår när vi var ute i trädgården så länge det gick innan mamman i familjen, jag, blev stelfrusen. Mina tusselussar. <3
Idag är det armbandstillverkning som står på schemat. Kul! Älskar det kreativa och pilliga och har alltid gjort. Jag hoppas att jag skall hinna med att slänga ihop webshoppen snart också. Det har varit så många beställningar så jag måste klara av dem först innan jag har tid med webshoppen. Men i morgon har det nog lugnat ner sig lite.
På torsdag skall jag föreläsa med Bloggkommentatorerna.se. Alltså jag och min kollega Mia. Är ni intresserade av en föreläsning om bloggens historia, hur man bloggar och hur man tjänar pengar på sin blogg så kontakta oss på annamia@bloggkommentatorerna.se.
Dagens armgodis!
Ha en underbar dag så hörs vi senare.


