Ny vecka nya friska tag

Äntligen är barnen så friska att de kan gå till förskolan. De längtade efter sina kompisar i helgen. Igår spelade jag och Mia på Bloggkommentatorerna in vårt andra podcastavsnitt så då hann jag inte med något annat.

Helgen bjöd på fint väder och god mat.

IMG_4571

 

Plantering i kruka på altanen.

IMG_4572

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Premiärtur med cykelvagnen. Solen var så stark att de inte kunde titta in i kameran. :)

IMG_4573

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Blåbär- och hallonglass.

IMG_4575

 

 

Lövbiff till middag

IMG_4583

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Utflykt till Stättareds 4 H gård. Har ni sett vad söta!

IMG_4587

Söta getter som äter hö.

IMG_4591

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Äntligen fick jag tid att göra i ordning min byrå. Limmade på tapet som hade blivit över från tapetseringen av fondväggen. Nu skall jag bara spika fast beslagen också så den blir färdig. Sjukt nöjd!

IMG_4593

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Till middag i söndags blev det hamburgare. Det här var det godaste jag har ätit på länge. Allt är gjort från grunden. Bröd, ketchup, currymajonnäs, köttfärsen till biffarna. Jag har inte gjort osten eller odlat grönsakerna dock. Någon måtta får det vara. ;)

Ha en fin dag så hörs vi senare!

 

Stängt för kommentering.