Äntligen är barnen så friska att de kan gå till förskolan. De längtade efter sina kompisar i helgen. Igår spelade jag och Mia på Bloggkommentatorerna in vårt andra podcastavsnitt så då hann jag inte med något annat.
Helgen bjöd på fint väder och god mat.
Plantering i kruka på altanen.
Premiärtur med cykelvagnen. Solen var så stark att de inte kunde titta in i kameran.
Blåbär- och hallonglass.
Lövbiff till middag
Utflykt till Stättareds 4 H gård. Har ni sett vad söta!
Söta getter som äter hö.
Äntligen fick jag tid att göra i ordning min byrå. Limmade på tapet som hade blivit över från tapetseringen av fondväggen. Nu skall jag bara spika fast beslagen också så den blir färdig. Sjukt nöjd!
Till middag i söndags blev det hamburgare. Det här var det godaste jag har ätit på länge. Allt är gjort från grunden. Bröd, ketchup, currymajonnäs, köttfärsen till biffarna. Jag har inte gjort osten eller odlat grönsakerna dock. Någon måtta får det vara.
Ha en fin dag så hörs vi senare!








