Jag håller på för fullt med att marknadsföra mig just nu. Därför får bloggen inte lika mycket omsorg som jag brukar ge den. Men ett inlägg om dagen skall jag försöka få till.
Det som är på gång är en föreläsning, en hälsokväll, reklamfoldrar som jag håller på att jobba med som skall ut till privatpersoner, företag och kommuner.
Jag har även problem med att ladda upp bilder här. Vet inte vad det är som är fel? Blir bara ett frågetecken i rutan. Jag är världens sämsta på teknik också så det här blir inte lätt att fixa. Suck.

