Träningen går bra. Nu har jag tränat tung styrka i två månader snart och det ger resultat. Jag har fått mer muskler, bättre hållning och känner mig piggare och starkare. Jag kör inte hela kroppen vid varje tillfälle utan delar upp det i olika muskelgrupper. Dels för att jag inte står ut med att träna i mer än 30-45 minuter i taget för att jag blir så rastlös och dels för att man orkar inte mer när man kör tungt för musklerna är helt slut.
Nu är det dags att lägga på konditionsträningen och min kondition är inte bra just nu men det skall det bli ändring på. Jag kommer att köra intervallträning först eftersom det sliter minst på kroppen. I alla fall nu i början för att få upp flåset så får vi se om det blir längre pass senare.
Hoppas att ni har en fin dag!


Snygga muskler du fått på bara två månader. Gratulerar! Jag tränar också men kanske kör jag inte nog hårt…
Tack!
Tung styrketräning är grejen.