Idag är det dags för mitt inlägg på Kostrådgivarna.se. Det handlar om tips för oss som är sockerberoende. Bra att läsa för er som inte är sockerberoende också för att förstå kampen som kan pågå hos oss som är beroende av socker och för att kunna vara ett stöd för oss när det krisar.
Det är inte bara att äta en bulle och sedan sluta. Det är som att ge en alkoholist ett glas vin och sen är det bra. Fungerar inte speciellt bra. Eller hur.
