Efter en tung vinter då jag i mitten av december åkte på en ”mördarbakterie” som förstörde min fina kondition och sabbade så att jag inte kunde springa Sylvesterloppet för att bakterien gav mig både lunginflammation och bihåleinflammation så är jag nu redo att börja träna igen. Nu finns lusten och...
LÄS MER...
Nu sätter träningen igång igen!









