Nu var det ett tag sedan som jag skrev om mitt sockerberoende. Jag tycker att det är jobbigt samtidigt som jag vet att det är bra att dela med sig av eländet så att andra kan bli friska. Men nu skall jag berätta för er om hur det var tio...
LÄS MER...
Från beroende till frisk del 3










