När man äter lågkolhydratskost så behöver man inte träna för att bli av med kolhydraterna för att sedan bränna fett. Man går ju på fettdrift hela tiden. Det är det som är så skönt med lågkolhydratskosten för träningen blir något otvunget och lustfyllt. Något som man gör för att man mår bra av det och inte för att kunna äta. Maten är nummer ett. Du kan slita ihjäl dig i träningsspåret och ändå inte gå ner i vikt. Maten kommer alltid först. Alltid. Något annat som också är positivt LÄS MER…
Träningstips










