Gårdagen bjöd på mycket grönsaker. Det var gott att lägga på dem för det har allt varit torftigt med bara grönsallad. Som jag skrev igår så gjorde det inte att jag åkte ur det optimala ketonvärdet så nu behåller jag grönsakerna på tallriken. Tack för det! Mitt ketonvärde i morse kl 06.30 var: 2.2 Jag ligger bra i värde och är glad över att jag inte går över 3.0 för jag tror inte att det är bra för kroppen eftersom det signalerar svält. Vi vet ju alla vad som händer under svält. Kroppen sparar på fettet. Monique på Lifezone mätte LÄS MER…
Ketondiet dag 9










