Dag tre på strikt lågkolhydratkost kändes sådär. Fortfarande trött men det kan ha andra orsaker än maten. När man har småbarn, jobbar och sömnen inte alltid blir som den skall så är det klart att man kan känna sig trött. Det är skönt att vara av med grädden måste jag säga. Det blir lätt att jag lever på den. På jobbet kunde jag leva på kaffe med grädde under hela dagar förut men nu när jag inte dricker grädde så märker jag skillnad. Det man äter måste ökas. Därför ökade jag på fettet igår i form av kokosfett och smör. LÄS MER…
Ketondiet dag 3









